Sposób na stres

Stres w dzisiejszym świecie jest głównie wynikiem ciągłych wysokich wymagań, które są nałożone na nas przez pracy, rodziny i życia, lub, że nakładają na siebie przez nasze pragnienie zrealizowania.  Stres działa jak łagodny motywacji do aktywności użytecznych i wydajności.  Ale gdy naprężenia w naszym życiu są zbyt ekstremalne lub zbyt wiele, może to spowodować różnego rodzaju problemy.  Niektórzy ludzie konsekwentnie przesadzać z ich życia z dnia na dzień.  Jednak większość z nas nie może być przytłoczony tylko wtedy, gdy mamy zwiększoną intensywność lub liczbę stresów, takich jak nadmierne wymagania na raz, co prowadzi do ciągłego poczucia nie mają wystarczająco dużo czasu i energii, aby robić to, co czujemy, musimy zrobić.

antystresowy trening

Stres może generować wiele objawów i chorób, w których pośredniczy zmian w odpowiedzi układu odpornościowego, hormonalnego i reakcji biochemicznych, które następnie mają wpływ na funkcje organizmu w naszym przewodzie pokarmowym i naszego układu krążenia, neurologicznych, lub systemów mięśniowo-szkieletowe.  Może spowodować wiele różnych problemów, takich jak bóle głowy, bóle kręgosłupa i infekcji, a nawet choroby serca lub raka w dłuższej perspektywie.

Wydzielanie  adrenalina i noradrenaliny to główne bodźce do odpowiedzi na stres.  Stymulują one serca, wzrost ciśnienia krwi i tętna, a uciskać niektóre naczynia krwionośne, aby zwiększyć przepływ krwi do mięśni i mózgu i zmniejszenie go do przewodu pokarmowego i narządów wewnętrznych, przygotowuje nas do „walki” z „niebezpieczeństwem, „tam, gdzie to jest. Adrenalina podnosi także poziom cukru we krwi, ponieważ pobudza wątrobę do produkcji i uwolnienia glukozy i cholesterolu) (do krwi, więc nasze komórki będą miały potrzebną nam energię.  Wszystko to daje w rezultacie zwiększoną szybkość metabolizmu.

W praktyce ruch fizyczny powoduje: normowanie faz dobowych snu, stabilizuje ciśnienie tętnicze krwi, obniża poziom cholesterolu, poprawia wydolność płuc oraz przemianę materii, zmniejsza napady lęku i paniki oraz łagodzi niepokój oraz zwiększa produkcję hormonu szczęścia – serotoniny, dzięki temu nasz nastrój ulega poprawie.

Nasz trening jest dodatkowo ukierunkowany pod określone rodzaje stresu (wymienione poniżej), ale zawiera też dodatkowe ćwiczenia oddechowe, relaksacyjne oraz skuteczne wyciszenie Klienta. Stres to jedna z najniebezpieczniejszych chorób cywilizacyjnych XXI wieku, dlatego też szczerze polecam ten trening dla tych z Państwa, którzy mogą go potrzebować.

Rodzaje stresu:

  • Stres fizyczny spowodowany przez ciężką pracę, częste podróże
  • Stres środowiskowy pochodzący z  zanieczyszczeń chemicznych, takich jak uczulenie na pestycydy i rozpuszczalniki czyszczące i do osobistego użytku, takich jak substancje chemiczne pochodzące z narkotyków, alkoholu, kofeiny i nikotyny
  • Wysokiego poziomu stres psychiczny wynikający ze zbyt dużej odpowiedzialności, długich godzin pracy, perfekcjonizmu, niepokoju i zmartwienia
  • Emocjonalny stres wynikający ze złości, strachu, frustracji, smutku, zdrady, żałoby
  • Stres odżywczy.  Niedobory witaminowe i mineralne, białko lub nadmiary tłuszczu lub braki, alergie pokarmowe
  • Stres pourazowy, uraz, oparzenia, chirurgia, ekstremalne temperatury, kontuzja
  • Stres psycho-duchowej relacji:  presja finansowa lub kariery, problemy z celów życiowych, duchowych i wyrównanie stanu ogólnego szczęścia

 

"Młodość nie jest etapem życia
lecz stanem ducha"

Liv Ulman







Być młodszym w 90 dni - kompleksowy program w którym możesz wziąć udział!!!

Rozpocznij trening już dziś

Imię i nazwisko

Adres email

Plan treningu

Informacje o sobie/cele

copyright © 2013 NL Consulting