Fit mama | AreYouFit

Fit mama

Powrót do figury sprzed ciąży – misja niemożliwa?!

Większość kobiet w ciąży martwi się o to, czy uda się im wrócić do dawnej sylwetki  po urodzeniu dziecka i tym, kiedy to nastąpi. To bardzo ważne zagadnienie, ponieważ nasz wygląd bardzo często wpływa na nasze samopoczucie psychiczne i fizyczne. Okazuje się jednak, że można być „kowalem” własnego losu i tak wszystko zaplanować, aby  powrót do formy następował szybko i nie powodował nadmiernego rozgoryczenia. Ważne jest, żeby nie rozpoczynać pracy nad formą po urodzeniu, ale od razu jak tylko się dowiemy, że jest się w ciąży. Jeśli nie ma przeciwskazań lekarskich, to jest to najważniejszy moment, aby się zdecydować na ten program. Umożliwi to bardzo łagodne przejście „wagowe” z czasu przed urodzeniem do czasu po urodzeniu dziecka.

trening ciąża

Faza pierwsza to ułożenie szczegółowego planu, który uwzględnia poszczególne cykle ciąży (trymestry), badania lekarskie, ułożenie diety, zaplanowanie wysiłku fizycznego.

Faza druga to wprowadzenie planu w życie i znalezienie motywacji, aby podążać zgodnie z ustalonymi wytycznymi. Tutaj pomagamy całkowicie w tym aspekcie. Motywujemy, podpowiadamy, dobieramy odpowiednie ćwiczenia, dbamy o prawidłowy ruch i właściwe oddychanie. Zachęcamy też, aby mąż też przychodził na zajęcia i też dbał o swoją formę. Może to być idealny sposób na spędzenie czasu razem.

Poniżej bardzo obszerny artykuł na ten temat dla osób, które same chciałyby się zająć swoją formą.

http://www.sfd.pl/-t451674.html

"Młodość nie jest etapem życia
lecz stanem ducha"

Liv Ulman







Być młodszym w 90 dni - kompleksowy program w którym możesz wziąć udział!!!

Rozpocznij trening już dziś

Imię i nazwisko

Adres email

Plan treningu

Informacje o sobie/cele

copyright © 2013 NL Consulting